RegistrerenInloggen 

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Log mij automatisch in bij ieder bezoek.

Pagina 1 van 2  1, 2  >> Antwoord op onderwerp Plaats een nieuw onderwerp

Bericht:  1

Geplaatst do 29 jul, 2010 10:33

Site Admin

Groep: Site Admin
Cafe Mickey heeft WebRadio.

Bovenaan staat een nieuwe knop: Radio.
De radiospeler wordt geopend in een apart scherm zodat je altijd kunt luisteren naar de radio.

Op dit moment is de enige zender Disneyfever Radio van Cafe Mickey lid Gert.
Citaat:
Disneyfever heeft zijn radio weer opgestart, zodat er weer een nederlandstalige disneyradio is. Radionomy betaald onze uitzendrechten, maar indien we over 9 maanden geen 130 luisteruren per dag halen zal onze radio weer afgesloten worden of moeten we de volle prijs zelf betalen wat we ook niet zien zitten. We proberen daarom zoveel mogelijk mensen te laten weten dat we een radio hebben, zodat onze luisteruren ook benut kunnen worden en we hopelijk de nederlandstalige disney radio gratis kunnen behouden.

Momenteel speelt het volgende:
* Main Street U.S.A
* Good morning (is main street muziek, met good morning walt disney studio's en good morning main street usa, de muziek die dus gebruikt werd vorig jaar in de zomer tijdens de goodmorning sets)
* Pixar muziek (muziek uit de pixar films zoals ratatouille, up, toy story, ...)
* Disney Classics (muziek uit de disney classics zoals sneeuwwitje, assepoester, aladdin, Princess and the frog, Alice in wonderland, ...)
* Disney Fantillusion (volledige trak, is de tokyo versie waardoor dus ook nog de vroegere floats opstaan inclusief de character stemmen)
* Parade of dreams
* World of color
* Fantasmic!
* Share a dream come true parade
* Pixar Play Parade
* Stars 'n' Cars
* Once Upon a Dream Parade
* Mickey's Jammin' Jungle Parade
* Mickey's Magical party Time
* New Generation Festival (muziek van de pers cd, zoals disney's all stars express, french cancan, ...)
* Dreamlights
* Attractiemuziek (Muziek van attracties zoals Phantom Manor, Tower of Terror, Le Carrousel, Blanche Neige, Pirates of the carribeans, ..)
* Once Upon a time, Sleeping Beauty
* Dream Along with Mickey

In de toekomst gaan we ook nog wat sfeermuziek toevoegen zoals frontierland, adventureland, discoveryland en fantasyland.

Mochten jullie andere zenders toegevoegd willen hebben, stuur een PM naar een van de admins of een email naar vragen@cafemickey.com

Omhoog  Profiel

Bericht:  2

Geplaatst do 29 jul, 2010 14:11

Member

Groep: Member
Leuk :thumbs:

Ik luister graag naar Disneyfever Radio, handig dat het nu ook zo kan.

Via Café Mickey moet ik nog een "plug" installeren, zal het vanavond even aan systeembeheerder Mighty Duck vragen hoe dat moet (komt misschien omdat we een Mac hebben??)

Omhoog  Profiel

Bericht:  3

Geplaatst do 29 jul, 2010 17:16

Moderator

Groep: Moderator
Bij mij doet hij het niet via Firefox. :no:
Kan ook geen plug-in vinden.

Via Internet Explorer wel.

Omhoog  Profiel

Bericht:  4

Geplaatst do 29 jul, 2010 18:59

Site Admin

Firefox plugin: http://port25.technet.com/pages/windows ... nload.aspx

Mac ?: http://www.microsoft.com/windows/window ... nents.mspx

Omhoog  Profiel

Bericht:  5

Geplaatst do 29 jul, 2010 21:13

Member

Super, hij doet het. Maakt het nog gezelliger hier :thumbs: .

Omhoog  Profiel

Bericht:  6

Geplaatst vr 30 jul, 2010 07:56

Moderator

Groep: Moderator
hagenaar @ do jul 29, 2010 6:59 pm schreef:

:thumbs:

nu doet ie het!

Omhoog  Profiel

Bericht:  7

Geplaatst za 31 jul, 2010 09:36

Member

Lekker zo'n achtergrond muziekje. :thumbs:

10 oktober Efteling.

Omhoog  Profiel

Bericht:  8

Geplaatst za 31 jul, 2010 22:13

Member

Citaat:
Radionomy betaald onze uitzendrechten, maar indien we over 9 maanden geen 130 luisteruren per dag halen zal onze radio weer afgesloten worden of moeten we de volle prijs zelf betalen wat we ook niet zien zitten. We proberen daarom zoveel mogelijk mensen te laten weten dat we een radio hebben, zodat onze luisteruren ook benut kunnen worden en we hopelijk de nederlandstalige disney radio gratis kunnen behouden.

Leuk!
We kunnen dus het beste allemaal even de radio op de achtergrond laten spelen tijdens onze bezoeken aan Café
Mickey zodat die 130 luisteruren per dag worden behaald. Dan kan de webradio van Gert ook over 9 maanden door blijven gaan!

Omhoog  Profiel

Bericht:  9

Geplaatst za 31 jul, 2010 23:17

Member

pinocchio @ za jul 31, 2010 10:13 pm schreef:
Citaat:
Radionomy betaald onze uitzendrechten, maar indien we over 9 maanden geen 130 luisteruren per dag halen zal onze radio weer afgesloten worden of moeten we de volle prijs zelf betalen wat we ook niet zien zitten. We proberen daarom zoveel mogelijk mensen te laten weten dat we een radio hebben, zodat onze luisteruren ook benut kunnen worden en we hopelijk de nederlandstalige disney radio gratis kunnen behouden.

Leuk!
We kunnen dus het beste allemaal even de radio op de achtergrond laten spelen tijdens onze bezoeken aan Café
Mickey zodat die 130 luisteruren per dag worden behaald. Dan kan de webradio van Gert ook over 9 maanden door blijven gaan!

Dat zou inderdaad fantastisch zijn, want dit is mijn 2de kans en ik hoop dat ik deze dan ook tot een goed einde kan brengen.

Omhoog  Profiel

Bericht:  10

Geplaatst di 17 aug, 2010 19:03

Member

Erg leuke toevoeging voor Cafe Mickey :thumbs: ik luister geregeld met veel plezier !!
Wat wel jammer is dat ik (als ik bijv op mijn werk luister) geregeld dezelfde muziek hoor...
Is het al bekend wanneer er evt andere muziek toegevoegd wordt ?
Komt er ook Disney muziek (maar niet uit de parken) bij, bijv disney films muziek, high school musical etc ? Dat zou ook leuk zijn !

The place where magic realy lives is inside of us, just listen to your heart and follow your dreams...

Omhoog  Profiel

Bericht:  11

Geplaatst di 17 aug, 2010 19:26

Member

lian @ di aug 17, 2010 7:03 pm schreef:
Erg leuke toevoeging voor Cafe Mickey :thumbs: ik luister geregeld met veel plezier !!
Wat wel jammer is dat ik (als ik bijv op mijn werk luister) geregeld dezelfde muziek hoor...
Is het al bekend wanneer er evt andere muziek toegevoegd wordt ?
Komt er ook Disney muziek (maar niet uit de parken) bij, bijv disney films muziek, high school musical etc ? Dat zou ook leuk zijn !

Muziek uit disney films zit er al in, disney classics en pixar muziek.

We zijn vol op bezig met het bespreken van nieuwe programma's en de zogenaamde shuffle modes, er komen dus zeker nog enkele aanpassingen aan.

Omhoog  Profiel

Bericht:  12

Geplaatst di 17 aug, 2010 21:09

Member

:no: het lukt niet om via de Mac te luisteren, na het installeren van de plug horen we de webradio, maar ik hoor duidelijk twee dingen door elkaar.

Iemand nog een idee voor een iMac?

Bedankt!

Disney stand: 11x DLRP en 2x WDW (2x14 dagen) Halloween 2010 Sequoia Lodge, Kerst 2010 Newport Bay Club
Countdown WDW: 2 t/m 19 mei 2011 (Coronado Springs Resort)

Omhoog  Profiel

Bericht:  13

Geplaatst do 19 aug, 2010 07:54

Site Admin

Mighty Duck @ di aug 17, 2010 9:09 pm schreef:
:no: het lukt niet om via de Mac te luisteren, na het installeren van de plug horen we de webradio, maar ik hoor duidelijk twee dingen door elkaar.

Iemand nog een idee voor een iMac?

Bedankt!

:-(

"Get a good idea, and stay with it. Dog it, and work it until it's done, and done right."
Walt Disney

Omhoog  Profiel

Bericht:  14

Geplaatst za 21 aug, 2010 00:02

Member

Ik zal zien of ik een oplossing kan vinden voor Imac gebruikers.

Een mededeling tussen door trouwens.. Aanstaande maandag zal de radio weer aangepast worden met enkele nieuwe nummers, en zullen we er ook voor zorgen dat je elke dag op een bepaald uur andere muziek hoort, zodat er variatie aan te bieden valt.
Als kers op de taart hebben we een Radio DJ weten te strikken die voor ons enkele leuke jingles wist te maken, zodat het nog meer op een echte radio lijkt.

Omhoog  Profiel

Bericht:  15

Geplaatst ma 23 aug, 2010 20:50

Member

De radio is weer aangepast. Indien je iemand bent die bijvoorbeeld altijd om 14u naar de radio luistert, zul je vanaf heden elke dag een ander lied horen afspelen op dat moment. We hebben ons radio systeem zo gemaakt, dat per direct vanaf vandaag je steeds een ander lied hoort, wat voorheen vaak eens een probleem was.

Wat verder ook nieuw is, zijn onze radio jingles. Ongeveer 4 keer per uur hoor je deze.

Hou er wel rekening mee dat vandaag (23 augustus 2010) de radio wel eens kan uitvallen omdat deze het nieuwe programma volledig aan het verwerken is en plots live moet gaan uitzenden. Daardoor zal het systeem ook wel eens herhalingen kunnen geven. Vanaf dinsdag 24 augustus 2010 om 6u zou de radio weer volledig in orde moeten zijn.

Veel luisterplezier!

Omhoog  Profiel
Afdrukweergave
Pagina 1 van 2  1, 2  >> Antwoord op onderwerp Plaats een nieuw onderwerp